Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

Η φετινή μας εκδρομή με προορισμό την Λευκάδα ξεκίνησε το πρωί της 5ης Απριλίου με πρώτη στάση στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και έπειτα μια ξενάγηση στο μουσείο του Μεσολογγίου που φιλοξενεί πίνακες φημισμένων ζωγράφων με κύριο θέμα τους την έξοδο του Μεσολογγίου.
 Έπειτα φτάσαμε στην Λευκάδα όπου τις υπόλοιπες μέρες της παραμονής μας πραγματοποιήσαμε μία κρουαζιέρα στο Μεγανήσι και στο Σκορπιό ( το γνωστό νησί του Έλληνα επιχειρηματία Ωνάση ) , φιλοξενούμενοι από ένα οινοποιείο γνωρίσαμε τον τρόπο παραγωγής των κρασιών, επισκεφθήκαμε τα γραφικά Σύβοτα και την παραθαλάσσια περιοχή της Βασιλικής. Επιπλέον τριγυρίσαμε στα στενά της χώρας και στο Λαογραφικό Μουσείο όπου ήρθαμε σε επαφή με τις παλιές συνήθειες και τη ζωή των κατοίκων της Λευκάδας πριν από πολλά χρόνια. Ακούσαμε τον ιερέα της Μονής της Φανερωμένης και είδαμε τις τοιχογραφίες της εκκλησίας. Απολαύσαμε την παραλία του Αγίου Νικήτα και την θέα της παραλίας του Καθίσματος από ψηλά. Ερχόμενοι από την Λευκάδα κάναμε μία σύντομη στάση στην περιοχή της Ναυπάκτου και επιστρέψαμε στην Αθήνα με ευχάριστα συναισθήματα και αξέχαστες εμπειρίες και αναμνήσεις από την 4ήμερη εκδρομή μας.

Ηλιάνα Ζαρκάδα

Εντυπώσεις των μαθητών της Γ΄Γυμνασίου από την τετραήμερη εκδρομή τους στη Λευκάδα

Η παρέα ήταν καταπληκτική! περάσαμε υπέροχα! πολλή ενέργεια και πολύ γέλιο! μακάρι κι όλες οι υπόλοιπες εκδρομές να είναι έτσι!
                                                  Μαίρη Κουντουρά!

Αυτή μας η εκδρομή στη Λευκάδα δεν μας προσέφερε μόνο γέλιο, ψυχαγωγία και διασκέδαση, αλλά επίσης και μία ευκαιρία για να διεισδύσουμε στη φυσική και πολιτιστική της ομορφιά. Μεταξύ άλλων η επίσκεψή μας σε λαογραφικά μουσεία και ιστορικές περιοχές μάς έδωσε  τη δυνατότητα να κατανοήσουμε τον πολιτιστικό της πλούτο και τα ήθη κι έθιμα τόσων χρόνων. Επιπλέον περιηγηθήκαμε στην πόλη, αλλά και στα πλακόστρωτα σοκάκια με τα γραφικά μαγαζάκια με σουβενίρ να είναι αυτά που μας έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση. Τέλος μπορέσαμε για ένα βράδυ να γευτούμε τη νυχτερινή ζωή της Λευκάδας, η οποία παραμένει ζωντανή και μετά τη δύση του ηλίου με τα νυχτερινά μαγαζιά να απλώνονται κατά μήκος του Λιμανιού
                                                  Δανάη Χρυσικοπούλου

Ήταν όλα τέλεια! Αλλά δυστυχώς αρρώστησα. Ελπίζω στις υπόλοιπες εκδρομές να έχω καλύτερη τύχη!
                                                  Μαρία Γκριντέλα

Πιστεύω πως όλοι περάσαμε ωραία! κρίμα γιατί μας έφυγε από την παρέα η Μαρία που αρρώστησε, αλλά όλα ήταν φοβερά!. Μακάρι να πάμε κι άλλες τέτοιες εκδρομές γιατί αυτά μένουν αξέχαστα
                                                  Νικήτας Τζαμουράνης

Στην εκδρομή που πήγαμε στη Λευκάδα περάσαμε φανταστικά. Ήμουν όλη μέρα κι όλη νύχτα με τους φίλους μου. Μιλάγαμε, παίζαμε χαρτιά και γελούσαμε. κάθε βράδυ κοιμόμασταν αργά, πολύ αργά! Αν δεν ήθελαν στο δίπλα δωμάτιο να κοιμηθούν δεν κοιμόσουν ούτε κι εσύ. Εγώ προσωπικά κοιμήθηκα συνολικά δέκα ώρες και τριάντα λεπτά (τα μέτρησα), άλλοι πάλι λιγότερο, γι αυτό στο πούλμαν ήμαστε σαν τα κοτόπουλα! Αυτά τα λίγα!
                                                  Αναστασία Γρηγορίου

Η τετραήμερη εκδρομή στη Λευκάδα με το σχολείο ήταν μια υπέροχη εμπειρία που θα θυμάμαι για πάντα. Αυτό οφείλεται στο όμορφο νησί της Λευκάδας, στους συμμαθητές μου και φυσικά στους καθηγητές
Η διάθεση δεν έπεσε ούτε στιγμή και ούτε δημιουργήθηκαν προβλήματα μεταξύ των παιδιών. Οι καθηγητές ήταν πολύ άνετοι και συνέχεια κοντά μας όταν τους χρειαζόμασταν. Ουσιαστικά εκείνοι φρόντιζαν  να βρουν τρόπους να μην πέφτει το κέφι ακόμη και μετά από πολύωρες εκδρομές που ήμασταν κουρασμένοι, και να ανεβάζουν τη διάθεση. Επίσης φρόντιζαν να τηρείται το πρόγραμμα της εκδρομής με αποτέλεσμα και να ενημερωθούμε για τα αξιοθέατα, αλλά και να διασκεδάσουμε. Στη Λευκάδα χαρήκαμε τα αξιοθέατα του νησιού  όχι μόνο της πόλης αλλά και των μικρών χωριών και των πανέμορφων παραλιών. Ήταν πάρα πολύ ωραία. Τώρα απλώς περιμένω και την επόμενη πολυήμερη εξόρμηση του σχολείου. Προς το παρόν: Καλό Καλοκαίρι!